Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешки и размисли

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    с фиат еку скан
    А там няма ли описание на грешките? Защото в описанията на ползваните грешки от Фиат тези двете ги няма, но във втория ги има:
    P1673 Voltage condition 1:
    http://wiki.answers.com/Q/An_alterna...that_condition
    P1320 Synchronise Pulse/RPM - датчик на колянов вал
    Attached Files
    Last edited by NightRider; d.m.y г., 12:32.
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #47
      То е малко сложно в момента, понеже съм в болницата и реално нямам достъп до колата, едвам по телефона уредих да я закачат с цел да ми кажат какви са грешките, та идеята е да събера малко инфо за възможните причини и вероятности.
      Не съм сменял ангренажния комплект все още (макар че е в багажника, но не остана време поради по-сериозните проблеми на дневен ред), та едната вероятност е да прехвърлил зъб, другата засега е да се е преебал някой датчик. Реално колата е угаснала в движение без да е зорена или нещо от сорта. Гледам че Р1673 е свързана с напрежението, може би защото акумулатора е паднал почти тотално. Ще кача снимката която ми пратиха, първите две грешки не ги смятам за проблем все още и нямат нужда от коментар.
      Attached Files
      Last edited by mirchozo; d.m.y г., 15:34.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        То е малко сложно в момента, понеже съм в болницата и реално нямам достъп до колата, едвам по телефона уредих да я закачат с цел да ми кажат какви са грешките, та идеята е да събера малко инфо за възможните причини и вероятности.
        Не съм сменял ангренажния комплект все още (макар че е в багажника, но не остана време поради по-сериозните проблеми на дневен ред), та едната вероятност е да прехвърлил зъб, другата засега е да се е преебал някой датчик. Реално колата е угаснала в движение без да е зорена или нещо от сорта. Гледам че Р1673 е свързана с напрежението, може би защото акумулатора е паднал почти тотално. Ще кача снимката която ми пратиха, първите две грешки не ги смятам за проблем все още и нямат нужда от коментар.
        P 1673 е доста неприятна грешка,не е проблем в акумулатора,а проблем в кондензатора за дюзите,ако не може да се изтрие и колата продължава да не пали,ще запали само след ремонт или смяна на ЕКУ-то.............Закачете колата с ФЕС и намерете като параметър Injector capacitor voltage,трябва докато въртиш на стартер да е 70-80 волта,ако не е така или вдига толкова и после пада,значи колата е за ремонт или смяна на ЕКУ. Първите 2 грешки може да са свързани с падналия акумулатор,последната може да се запише,ако сте въртяли много да я палите и не е запалила....................
        Last edited by Mury; d.m.y г., 22:13.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #49
          Хмм, утре ще я закачам да видя какво става. Доколкото ми обясниха, изтрили са грешките и след опит за запалване всички се появяват отново (това при слаб акумулатор). А да речем че екуто е проблемно, как се процдира оттук нататък, слага се друго и готово....(надали е толкова просто предполагам).
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #50
            Твойто може да се ремонтира!

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              Хмм, утре ще я закачам да видя какво става. Доколкото ми обясниха, изтрили са грешките и след опит за запалване всички се появяват отново (това при слаб акумулатор). А да речем че екуто е проблемно, как се процдира оттук нататък, слага се друго и готово....(надали е толкова просто предполагам).
              Kaзах ти вече,или смяна или ремонт,звиси кое излезе по-евтино
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #52
                екуто ходи да му баят и вече колата си върви нормално и с чисто новички ремъци и ролки
                специални благодарности на колегата РУСЕВ-БГР, пак имам да черпя
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  екуто ходи да му баят и вече колата си върви нормално и с чисто новички ремъци и ролки
                  специални благодарности на колегата РУСЕВ-БГР, пак имам да черпя
                  Ще черпиш я........
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #54
                    Грешка Р0380, що е то?
                    Като дам контакт, за около секунда светва подгревната лампа ма километража, след което като запаля почва да мига за около 15-20сек. Мерих свещите, всички са здрави, около 1ом съпротивление дават. Релето включва свещите, но само за около 1секунда, колкото време свети и подгревната лампа. Пробвах да извадя буксата на температурния датчик, тогава при подаване на контакт подгревната лампа свети доста по-дълго време, но пък влиза в авариен режим и пуска перката на радиатора.
                    Та така...., температурния датчик ли е за смяна и има ли различни модели? Има ли вероятност да са объркани кабелите на букста му, понеже се е прецакала някога и някой майстор я е побългарявал. Ако може някой да погледне кой цвят къде стои.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #55
                      Днес смених релето за подгрева с работещо, свещите са замерени директно на буксата (1-1.1ома) и работят при подавана на + от акумолатора, до релето си отива 12волта на захранващия кабел. Датчика за външна температура отчита коректно, датчика на термостата също е сменен.
                      Други идеи колеги? Грешката е 0380
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #56
                        p1238
                        Знаете ли нещо за въпросната грешка колеги ?
                        Не я откривам в аутодата, става дума за колата от подписа.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #57
                          Проблем с входящия въздух. Вероятно ЕГР
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            p1238
                            Знаете ли нещо за въпросната грешка колеги ?
                            Не я откривам в аутодата, става дума за колата от подписа.
                            Проблем с количеството въздух.
                            Вероятна причина - лошо работещ (замърсен) EGR клапан.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #59
                              p1238 air quantity 2 е цялото име на грешката
                              въпросния егр вероятно ще се затапи в най-скоро време, ще трябва ли и софтуерна намеса за целта
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • #60
                                Има ли нещо общо между тези грешки. Появяват се предимно ако я подгоня с всичката газ на около 50-60градуса.
                                P0101
                                P1238
                                P0238
                                Attached Files
                                Last edited by mirchozo; d.m.y г., 20:41.
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X